Kategorije

Jurija Gagarina 12b/5, 11000 Beograd | 0116300753

LG KUPUJE VEĆINSKI UDEO U KOMPANIJI ALPHONSO ZA TV PODATKE I MERENJA

LG će koristiti video rešenja koja pokreće AI za rast
globalnog poslovanja u oblasti softvera pametnih televizora i usluga sadržaja

LG Electronics (LG) i Alphonso objavile su značajno ulaganje kompanije LG u kompaniju Alphonso radi udruživanja tehnologija i inovacija dva lidera u TV industriji u liniju pametnih televizora kompanije LG. Ovim ulaganjem od gotovo 80 miliona dolara, LG će postati najveći investitor kompanije Alphonso sa udelom većim od 50 odsto.

Kompanija LG je postavila razumevanje potreba potrošača i trendova među svoje najviše prioritete kao deo strategije digitalne transformacije za pružanje bolje prilagođenih usluga. LG planira da koristi Alphonso softver i usluge – uključujući analitiku podataka, planiranje i aktivaciju medija, kao i video AI sposobnosti kompanije Alphonso – sa širokim asortimanom proizvoda za kućnu zabavu. Kombinovana ponuda kompanije Alphonso obogatiće usluge za potrošače, uključujući preporuke sadržaja i sopstveni striming servis kompanije LG, LG Channels. Cilj je stvaranje snažnije marketinške platforme prvog ekrana za više uređaja, sa integrisanom platformom za analitiku za LG televizore i tržište pametnih televizora u celini.

Ovo je prvi krug ulaganja u kompaniju Alphonso od ulaganja serije A od 5,6 miliona dolara 2017. godine, koje je predvodila kompanija Manifest Investment Partners. Kompanija Alphonso će nastaviti da posluje kao nezavisna kompanija pod sadašnjim brendom i liderstvom u Silicijumskoj dolini.

„Ulaganje u kompaniju Alphonso je ključna komponenta naše strategije digitalne transformacije, koja se fokusira na veštačku inteligenciju, big data i Cloud u cilju promene načina integracije potrošača sa svojim uređajima“, rekao je Park Hyoung-sei, predsednik kompanije LG Home Entertainment. „Sa sposobnostima za analizu TV podataka kompanije Alphonso, LG će biti u mogućnosti da bolje ispuni potrebe potrošača obezbeđivanjem još prilagođenijih usluga i sadržaja. Sa ponosom želimo dobrodošlicu kompaniju Alphonso u LG porodicu.“

„LG i Alphonso imaju zajedničku viziju čiji je cilj unapređenje ekosistema pametnih televizora inovativnim softverom i uslugama orijentisanim prema modernim novim korisničkim iskustvima sa jedne strane i veoma fleksibilnim ponudama za reklamiranje, planiranje i merenje za brendove, agencije i emitere sa druge strane“, rekao je Ašiš Kordija, osnivač i izvršni direktor kompanije Alphonso. „Time što postaje deo kompanije LG Electronics, kompanija Alphonso dobija podršku jednog od svetskih lidera u oblasti proizvoda za kućnu zabavu, uz pristup ogromnim globalnim zalihama povezanih TV ekrana. Sada možemo maksimizirati naš zajednički uticaj na TV tržište spajanjem naših proizvoda i stvaranjem ogromne vrednosti za ekosistem.“

# # #

Više o LG Electronics Home Entertainment
LG Electronics Home Entertainment je vodeći globalni proizvođač na tržištu audio vizuelnih proizvoda, monitora, personalnih kompjutera i prenosivih uređaja. Kompanija neprestano teži da probija granice tehnologije, kako bi kreirala inovativne uređaje i izašla u susret potrebama svojih potrošača širom sveta. Ova kompanija je fokusirana na poboljšanje svakodnevice svojih korisnika uz pomoć vrhunskih proizvoda za kućnu zabavu, koje predvode nagrađivani OLED televizori, 4K ULTRA HD televizori i CINEMA 3D Smart televizori, sa novom webOS platformom. Za više informacija, posetite www.lg.com/rs.

O kompaniji Alphonso
Alphonso je kompanija za TV podatke i merenje i tržišni lider u omogućavanju merenja TV reklamnih kampanja u realnom vremenu brendovima i agencijama, kao i atribucije zatvorene petlje za TV reklame i proširenje TV publike širom digitalnih uređaja. Njene TV Data Cloud usluge koriste stotine brendova i agencija u SAD sa liste Fortune 500. Sa video AI tehnologijom koja je ugrađena u desetine miliona pametnih televizora, skupa čipova za televizore, set-top boksove i druge povezane uređaje, kompanija Alphonso razume koje programe i reklame ljudi gledaju preko televizora. U SaaS ponudi, kompanija Alphonso Insights omogućava delotvorno TV merenje i atribuciju zatvorene petlje sa oflajn podacima u realnom vremenu, kako bi pomogla brendovima da razumeju pravi uticaj TV reklama.